Pagina's

zondag 17 maart 2019

Hieperdepiep

Gisteren ben ik heerlijk naar een Cropdag bij Doe@Ding in Spijkenisse geweest.


En terwijl iedereen met de hondjes van Angela aan het puzzelen was (stansjes van Marianne Design), had ik van een paar dames het verzoek gekregen om nog even een keer de Blender Brushes van Picket Fence voor te doen.
Dus ik had een stencil van Tim Holtz meegenomen en de inkten van Altenew. En dit werkje kon ik tijdens het kletsen door ook gewoon doen, dus heb ik het hele stencil maar gekleurd 😄
Daarna in de winkel (dat is handig als je daar aan het knutselen bent, dan heb je een heeeeeele grote voorraadkast bij de hand 😉) bijpassend cardstock erbij gezocht. De stempels van Carlijn Design had ik bij me, dus die paste er ook heel mooi bij. En toen gisteravond thuis nog Nuvo Drops erbij gedaan.

2 opmerkingen:

  1. Ja, das handig zo'n voorraadkast en heel gevaarlijk! Mooi kaartje, mooie de tekst stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Janette !!!
    Mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen