Pagina's

dinsdag 12 maart 2019

Happy Easter

En dan wordt het ook zo langzamerhand tijd om aan de "Paaskaarten" te beginnen.


Niet dat ik veel met Pasen heb (behalve de extra vrije dag 😉) maar ik vind ze wel superleuk om te maken. Net zoals ik niets heb met Valentijnsdag of Halloween enzo, maar om in die periode van het jaar dat soort kaarten te maken is wel weer superleuk. En het is weer een mooie gelegenheid om kaartjes te versturen.
Dussss voor deze eerste serie heb ik de stempeltjes uit het setje "Easter Bunnies" van Gerda Steiner Design genomen en ze gekleurd met Copic Markers. Alle 3 de Bunnies zitten in hetzelfde stempelsetje, dus dat was lekker makkelijk. De tekst van het middelste kaartje hoort ook bij die stempelset. De tekst van de andere 2 kaartjes komt van een stempelset van Art Impressions.
Ik heb het papier van Photoplay gebruikt en de enameldots zijn van My Minds Eye. De ovale stans is van MFT.

1 opmerking: