Pagina's

woensdag 27 maart 2019

Thanks

Met de kaart van vandaag ben ik even buiten mijn comfortzone gestapt.


Het idee van deze kaart was bij me blijven hangen tijdens een rondje YouTube filmpjes kijken. Geen idee meer bij wie ik dit nu gezien had, maar het idee was blijven hangen.
Ik heb voor deze kaart een bloemenstempel van MFT gebruikt en deze beinkt met Distress Oxide inkt (Aged Mahogany). Direct na het stempelen ben ik er met een sponsje overheen gegaan om hem smoezelig te maken. Toen de achtergrond klaar was heb ik er met een Blender Brush en Vintage Photo Distress Oxide inkt nog een oude look aan gegeven.
Vervolgens een stencil van Love From Lizi en bruine Versafine Clair thanks erop gesponst. Het stencil schoon gemaakt er iets verschoven op terug gelegd en toen structuur pasta aangebracht.
Uiteraard nog een paar Nuvo Drops erbij gemaakt.

Hij verdient nog niet de schoonheidsprijs, maar het was wel ontzettend leuk om te doen. Zal er zeker nog een paar varianten op maken.

1 opmerking: