Pagina's

woensdag 13 maart 2019

Happy Birthday

En als je dan heel veel verjaardagen hebt in de maand maart, moet je ook heel veel verjaardagskaarten maken.


Voor deze kaart heb ik het woordje "Birthday" van de Mega Greetings 2 stempelset van Altenew met de inkten van Altenew onder elkaar gestempeld. De inktpadjes sluiten mooi op elkaar aan van licht naar donker. Daarna heb ik er bij 1 nog een keer met versamark overheen gestempeld en met goud embossingpoeder bewerkt.
Toen heb ik XXL-washi-tape op een reststukje cardstock geplakt en de stans van de Mega Greetings 2 uitgestanst, nog 4 keer uit gewoon wit gestanst en op elkaar geplakt.
Het schattige konijntje is van MFT en had ik nog ingekleurd liggen van een vorig project, deze paste er qua kleur mooi bij. De bellenblaas heb ik met Nuvo Drops gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten