Pagina's

woensdag 20 maart 2019

Spinner Easter

Deze kaart kreeg een eervolle vermelding in de facebook groep van Whimsy Stamps (daar kun je ook een kort filmpje zien, maar dat staat ook op mijn Instagram account)

Vandaag heb ik een spinnerkaartje gemaakt.


Het schattige konijntje is een stempel van Whimsy Stamps en die heb ik gekleurd met Copic Markers. Na het kleuren heb ik een ovale stans gezocht die groot genoeg was om mijn konijntje te laten draaien. Ik heb een ovaal uit de basiskaart gestanst en vervolgens op dezelfde plek uit het design papier van Photoplay.


Toen 2 draaitjes tussen de voor en de achterkant van het stempeltje geplakt en het konijntje in het midden van het ovaal opgehangen. Tot slot de tekst met een stansje van Gummiapan 2 keer uitgestanst en op elkaar geplakt en daarna op de kaart geplakt.
Het is de bedoeling dat je hem "opwindt" voordat je hem in de envelop. Als de ontvanger hem dan open doet gaat hij rond draaien.

1 opmerking:

  1. Love your gorgeous spinner card Janette. You were highlighted in the Sunday Spotlight on the Whimsy Stamps Facebook page, do grab the pink banner to feature here on your blog and congratulations. Hugs, Wends xoxo Whimsy Stamps DT

    BeantwoordenVerwijderen