Pagina's

woensdag 11 december 2019

Happy Birthday

Vanavond weer heerlijk zitten kleuren.


Want hoe leuk ik het ook vind, al die uitstapjes naar al die andere technieken en het uitproberen van dingen, ik kom toch altijd weer terug op het inkleuren van stempels/Digi's. En dan vooral supercute stempels en digi's 😊
Dus voor het kleuren van vanavond weer eens door mijn verzameling Digi's van Teddy Bo & Co gebladerd en deze leuke Olly geprint. De tekstbanner is dan leeg. En omdat ik nog een verjaardagskaart nodig heb binnenkort heb ik er met één van de stempels uit de Birthday Builder set van Altenew een tekst in gestempeld. Het voordeel van deze set is dat er zo veel verschillende in zitten en ook in allerlei maten, dus er is er altijd wel eentje die past.
Verder heb ik weinig over de kaart te vertellen. Olly heb ik gekleurd met Copic Markers, toen met foam op cardstock gemat. Dit weer op een designpapiertje uit een paperpad van Pink and Main geplakt en toen op mijn basiskaart. Als puntje op de i nog wat Wink of Stella over de ballonnen gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten