Pagina's

zondag 8 december 2019

Hoera Baby op komst

Een collegaatje vroeg of ik een kaartje had om iemand te feliciteren met haar zwangerschap.


Nou die had ik niet op voorraad, maar maken kunnen we natuurlijk -bijna- alles 😉
Nou wist ik dat ik dit soort stempels niet in mijn rubberen/clear collectie had, dus moest ik het in de digitale wereld zoeken. Hele leuke stempels gezien bij Make it Crafty en Redonkadoodles, maar uiteindelijk won deze van Whimsy Stamps het 😁 (die anderen heb ik wel geprint, dus misschien ga ik die ook nog inkleuren). Ik heb haar gekleurd met Copic Markers.
Vervolgens met de Fine Frames stans van Altenew de randjes uit Roze en Blauw gestanst, want het is nog niet bekend of het een jongen of meisje gaat worden.
En als laatste de stans en tekst-stempel van Carlijn Design erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten