Pagina's

donderdag 19 november 2020

Steampunk Eric

Ik had even een kleine break nodig van mijn kerstkaarten marathon.


Dus ben ik eens door de Digi-collectie van Whimsy Stamps gaan neuzen en daar kwam ik deze "Steampunk Eric" tegen. Perfect voor mijn tussendoor kaartje en hij was lang, dus kon ik er ook nog mooi een Slimline kaart van maken 😀😉
Ik heb eerst een achtergrond gemaakt met Distress Oxide inkten en die achtergrond vervolgens in strookjes gesneden. Toen vond ik nog een mooi metaal-achtig papiertje in een koperachtige kleur. Dat paste er weer perfect bij. En in de stansset "Fancy Frame" (ook van Whimsy Stamps) vond ik een rechthoek met puntjes en die paste ook weer bij het geheel.
En toen moest ik Eric nog inkleuren. Dus Copic Markers erbij en uitsluitend markers uit de E-serie gebruikt + de YR16 en de R24 😉
Ik heb er nog geen tekst bij gedaan, want ik weet nog niet waar ik hem voor ga gebruiken, maar voorlopig ben ik er superblij mee, dus hij blijft nog even op mijn hobbytafel pronken.

Vind je Eric ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking:

  1. I absolutely LOVE this Janette! What a fun and fabulous creation hun. Gorgeousness in every detail! Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen