Pagina's

zondag 29 november 2020

Season's Greetings

Ik had vandaag geen zin om te kleuren. Gelukkig heb ik genoeg andere knutselspullen om wel lekker bezig te blijven (je moet toch wat in deze "thuisblijftijd" 😉)


Dus de "Elegant Snowflake and Border Die" van Whimsy Stamps erbij gehaald. Even zoeken naar de juiste combinatie van platen in mijn snijmachine. Maar met de Precissionplate ging dat perfect. Ik hoefde hem er maar 1 keer doorheen te draaien.
Twee mooie kleuren cardstock bij elkaar gezocht (volgens mij is de donkere van Gina K en de lichte van Simon Says Stamp) en toen vond ik in mijn voorraadkast ook nog wit glittercardstock. Ideaal voor de lossen sneeuwvlokken. 
Tekst-stempeltje is van de "Christmas Moments" stempelset (ook van Whimsy) en in diezelfde voorraadkast vond ik ook nog een potje "Holografisch" embossingpoeder (maar goed dat daar geen houdbaarheidsdatum op zit 😀) en dat vond ik ook wel leuk staan. Alleen is de donkere in het echt veel mooier dan op de foto uitkomt, beetje jammer weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten