Pagina's

dinsdag 1 december 2020

The Most Wonderful

Ik zit nog heerlijk in de kerstkaarten flow, dus ik ga ook gewoon lekker door met maken.


En als er dan net als vandaag een nieuwe release is met Digi-stempels bij Whimsy Stamps, dan heb ik er helemaal zin in. Lekker allemaal "verse" stempeltjes 😁😉
Voor vandaag heb ik de digi "Mini Rudolph" gekozen om te kleuren, gewoon weer met mijn Copic Markers (moet binnenkort ook mijn potloodjes weer eens tevoorschijn halen denk ik).
De achtergrond heb ik gemaakt met de "Cosmic Halftone Oval" stempel en die heb ik gestempeld met rode Distress Oxide inkt, daarna clear embossingpoeder erover gedaan en vervolgens met groene gewone distress inkt van kleur voorzien. De tekst is van de "Christmas Moments" stempelset en die heb ik met goud embossingpoeder bewerkt en daarna uit gestanst met het kleinste maatje van de "Wonky Pierced Frames". Toen een Copic Marker gezocht waarvan de kleur -ongeveer- hetzelfde was als de distress inkt en een kladpapiertje van kleur voorzien. Mijn uit gestanste tekst hierop geplakt zodat ik er een groen randje langs had. Tot slot heb ik nog de "Comic Burst" stans gebruikt en uit rood gestanst en dat op mijn geinkte achtergrond geplakt. Een paar goude glitter emanel dots erbij en toen vond ik hem wel weer klaar.

Vind je "Mini Rudolph" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking: