Pagina's

maandag 14 december 2020

Vandaag is jullie dag

Gisteren heb ik weer eens even lekker met inkt zitten spelen.


Ik ben gek op slimline kaarten. En gelukkig springen veel stempelmerken hier op in, want je ziet ze steeds vaker, heerlijk (mis alleen nog een beetje de slim-line papierblokjes 😉).
Deze keer heb ik een stempel van Creative Expressions gevonden. Die is met een hele serie slimline silhouette-stempels gekomen. Zo leuk!!
De versie die ik vandaag heb gebruikt is "Love is in the Air" en heb ik met zwart embossingpoeder bewerkt. Toen heb ik eerst al mijn mini-inkt-cubes van Altenew maar weer eens even bijgevuld. Meestal doe ik dat wel één keer per jaar, want een "juici" inktpad werkt toch wel het lekkerst.
Daarna getracht een zonsondergang te maken en dat was wel aardig gelukt. 
Als laatste een tekst-stempeltje van Crealies erbij gezocht, foamtape eronder en op zwart gemat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten