Pagina's

dinsdag 15 december 2020

Think Happy, Bee Happy

Er is niets lekkerder dan een kaartje maken die je eigenlijk helemaal niet "nodig" hebt, maar gewoon voor de fun.


Ik had bij zo'n bedrijf in Engeland zo'n aktie besteld. Dan krijg je een tijdschrift en een aantal designvellen papier erbij en cardtoppers en teksten enzo. En bij deze (special-edition) zaten ook stempels. Nu zijn Disney stempels moeilijk te vinden, dus ik dacht, dat is leuk, dat bestel ik (ook nog 2 met Peter Rabbit en eind van een jaar komt een Bambi versie).
En nu moet ik natuurlijk ook gewoon beter weten, want de kwaliteit van dit soort pakketten is gewoon (hoe zeg ik dit netjes?) wat minder.
Maar goed, toch Winnie de Pooh tevoorschijn gehaald. En de stempeltjes waren zo klein dat ze makkelijk op een slimline kaart pastte.
Gekleurd met Copic Markers en uiteraard een laagje Foamtape eronder. En dan toch een kaartje gemaakt die uiteindelijk niet in de prullenbak is beland 😉

1 opmerking: