Pagina's

dinsdag 8 december 2020

Gefeliciteerd

Vandaag heb ik een kaart in een model die ik echt al heel lang niet meer gemaakt heb, en ook eigenlijk nooit meer maak. De Harmonica-kaart.


Maar ja, als je nichtje/vriendin 50 wordt en ze eigenlijk een groot feest in gedachten had (ze had zelfs al het album geknutseld om alle foto's in te doen), dan kun je natuurlijk niet met zomaar een kaartje aankomen. Als knutselnicht zijnde 😁
Dus de Sizzix metalen stansen erbij gezocht (gelukkig nooit weggedaan), leuke papiertjes erbij en aan de slag. Zelfs mijn Cricut Expression machine onder een dikke laag stof vandaan gehaald en de handleiding opgezocht. Ik had dat apparaat al zolang niet gebruikt dat ik geen idee meer had hoe die werkte. Gelukkig was het niet zo moeilijk, dus kon ik mooie grote letters ermee snijden.
Als laatste een heleboel keer de 50 uit gestanst en opgeplakt. Toen nog een doosje gemaakt om hem in te doen en vanmorgen vroeg, voordat ik naar mijn werk ging, bij haar in de brievenbus gegooid (gelukkig woont ze in hetzelfde dorp, dus dat was makkelijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten