Pagina's

zaterdag 19 december 2020

Merry Christmas

En dan de laatste kerstkaart gemaakt in 2020.


Al mijn kerstkaarten zijn natuurlijk al klaar en verzonden, maar ik kon deze "Poinsettia" van Whimsy Stamps niet laten liggen. Ik heb weer gekleurd met Copic Markers (goede voornemen voor 2021: vaker mijn potloodjes tevoorschijn halen).
De tekst-stempel was een kadootje bij mijn aankoop van stansen en papier bij Whimsy Stamps, dus die kwam nu ook mooi van pas. 
Verder heb ik hem Clean And Simple gehouden, maar wel natuurlijk wat Aqua Shimmer over de vleugeltjes.

En dan nog een update-je over mijn kerstkaarten. Ik heb er totaal 200 gemaakt dit jaar. En ik had er 60 voor het goede doel van een knutselvriendinnetje. Maar toen ik ze op wilde sturen had ze er nog "maar" 40 nodig. Dus ik heb lekker al 20 kerstkaarten klaar (met deze erbij natuurlijk 21) voor volgend jaar 😁

Vind je "Poinsettia" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten