Pagina's

maandag 7 december 2020

Hou je haaks

Vandaag weer even een ander kaartje dan een kerstkaart 😀

Ik was in oktober met mijn kaart namelijk in de Top 3 gekomen bij de challenge van Cheerful Sketches Challenge. Dat op zich is natuurlijk altijd leuk, maar dan mag je (als je dat wilt) ook gastdesigner zijn voor de volgende challenge. En dat is natuurlijk ook altijd leuk.
De sketch volgen is nooit zo'n probleem, want ik ben gek op sketch-challenges. Maar je krijgt dat ook altijd een digi-stempel van één van de sponsors. En dat kan nog wel eens een dingetje zijn, want ik heb natuurlijk een uitgesproken smaak en vind niet alles wat de sponsors maken leuk. Maar ik vind ook dat als je er Ja op zegt, je niet moet zeuren en dan dus een keer iets in moet kleuren wat je niet zo leuk vind.
Maar, ik had deze ronde mazzel, want ik kreeg deze "Sweet Nectar" van LeAnn om mee te werken. En in combinatie met de sketch kon ik daar wel wat mee.
Dus papiertjes bij elkaar gezocht uit een paperpad van Memory Box. En bijpassende Copic Markers en lekker zitten kleuren. En ik zat een beetje dunnetjes in mijn beterschap/opkikker/sterkte kaarten, dus een toepasselijke tekst tussen de stempeltjes van Crealies gezocht. Op de sketch staat nog dat je aan 2 kanten 3 bloemetjes moet verwerken, maar daar heb ik Nuvo Stone Drops van gemaakt 😉

De sketch en de challenge van Cheerful Sketches Challenge kun je hier vinden:

1 opmerking:

  1. Een mooie kleurrijke beterschapskaart heb je met de digi en de sketch gemaakt Janette. Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen