Pagina's

woensdag 2 december 2020

Merry Christmas

Vanavond de kaarten afgemaakt met de ingekleurde stempels van mijn "Lunchpauze-project"


Ik had deze leuke stempels van de "Penguin Holiday Squares" van Whimsy Stamps namelijk een heleboel keer gestempeld en samen met een paar Copic Markers meegenomen naar mijn werk. Iedere keer als ik nog even wat tijd over had in mijn lunchpauze heb ik lekker zitten kleuren. Even ontspannen en even niet naar een beeldscherm kijken. En afgelopen vrijdag had ik dus 13 plaatjes ingekleurd. 1 plaatje had ik al op een kaart gebruikt en met de andere 12 heb ik dus 4 kaarten kunnen maken.
Ik heb het papier gebruikt uit de "Tartan" paperpad en de tekst is van de "Elegant Ornaments" stempelset, ook allebei van Whimsy Stamps.
Op de pompon van de pinguïn zit Aqua Shimmer en de sneeuwvlokken heb ik met Glitter Accents (Fresh Snowfall) gedaan. Deze zijn allebei van Nuvo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten