Pagina's

zondag 19 september 2021

Happy Halloween

Ik heb vanmorgen weer heerlijk zitten knutselen.


En hoewel ik verder niets met Halloween heb en daar verder ook niet mee doe, vind ik het wel altijd leuk om een Halloween kaartje te maken. Gewoon omdat de kleurtjes zo gezellig zijn.
Mijn achtergrondje met strookjes cardstock had ik een tijdje geleden al gemaakt toen ik een dagje bij een knutselvriendinnetje op (klets)knutselvisite was. Vervolgens heb ik "Dracula Dragon" van Whimsy Stamps erbij gehaald en in bijpassende kleurtjes gekleurd.
De "Happy" stans is ook van Whimsy en met de "Cutie ABC" stans-set heb ik Halloween gemaakt. Over de letters heb ik nog Aquashimmer gedaan (wat op de foto heftiger over komt dan in het echt).
Tot slot vond ik in de kast nog zwarte parels in allerlei maatjes, dus die heb ik er ook maar bij geplakt 😉

Vind je deze "Dracula Dragon" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

1 opmerking:

  1. Jouw strookjeskaarten zijn altijd zo vrolijk en kleurrijk, ik vind ze prachtig. Deze in Halloween kleurtjes is ook weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen