Pagina's

zaterdag 25 september 2021

Sterkte

Gisteren had ik - helaas - een condoleance kaart nodig.


En hoewel ik het rot-kaarten vind om te maken (en te versturen) zijn het wel kaarten die ik graag op voorraad heb. En gisteren pakte ik dus de laatste.
Dus vanmorgen eerst maar een stapeltje nieuwe gemaakt.
Ik heb de Build a Flower: Cattleya van Altenew een aantal keren in grijstinten gestempeld en daarna een aantal keren in paarse tinten. Met de stans die bij de Build a Flower stempelset zit alle bloemen uit gestanst.
Toen een achtergrondje gemaakt met de Dotted Diamonds stempel (ook van Altenew) in de lichtste kleur van de bloem. Vervolgens de rand van een ander velletje cardstock met de één-na-donkerste kleur gekleurd zodat ik mijn Diamonds achtergrond hierop kon matten en de kleuren mooi hetzelfde zijn.
Als laatste een reststukje met de donkerste kleur op kleur gebracht en de Sterkte-tekst van Crealies eruit gestanst.
Ik heb van beide varianten nog 2 bloemen gestempeld liggen, dus die kan ik vanmiddag in elkaar gaan knutselen en dan hoop ik dat ik er voorlopig weer genoeg heb.

1 opmerking:

  1. Ja helaas heb je dit soort kaarten ook nodig en wat is het dan fijn om ze op voorraad te hebben liggen. Om ze te maken met de overledene in gedachten vind ik helemaal lastig. Ze zijn prachtig gelukt, heel ingetogen en stijlvol met deze mooie bloem.

    BeantwoordenVerwijderen