Pagina's

zondag 5 december 2021

Anemone Magic

Vanmorgen bij de koffie heb ik de replay van Craft Hour van Pinkfresh Studio zitten kijken. Uiteraard met host Jeff Lindberg en deze keer was de gast Angela Simpson.


En vanmiddag door mijn hobbyspulletjes gegaan om te kijken of ik zelf iets had waarmee ik de gemaakte kaarten van Jeff en Angela na kon maken.
En dat vond ik met een stans van Spellbinders (Elegant Twist Rectangle) en een stempel van Pinkfresh Studio (Anemone Magic).
En ik had voldoende strookjes geplakt om 2 kaarten te maken (en ik heb nog meer achtergrondjes gemaakt, dus die liggen op de "strookjes-stapel" 😉).
Als afwerking nog een paar parels erbij geplakt. De tekst heb ik bewust weg gelaten, want ik denk dat hij voor een verjaardag kan, maar ook voor beterschap of een zomaar kaartje. Dus die komt er wel bij als ik hem ga versturen.

1 opmerking: