Pagina's

woensdag 1 december 2021

Christmas Greetings

Voor mijn DT kaartje voor Whimsy Stamps heb ik deze keer gekozen voor een clear-stempel in plaats van de digi-stempel.


Ik heb de Poinsettia van de "Vintage Poinsettia" stempelset 3 keer gestempeld. En ik heb ze alle 3 ingekleurd met Copic Markers. Daarna heb ik ze uitgeknipt en bij iedere laag iets meer blaadjes weg gelaten. Door foamtape tussen de laagjes te plakken kreeg ik een mooie 3D bloem.
Mijn frame heb ik met de "Wonkey Stitched Rectangles" stans gemaakt. Na het stansen heb ik het papier in de stans laten zitten en er rode inkt over geblend. Ook daar weer foamtape onder gedaan en op goudkleurig perlescent cardstock gemat.
Als laatste een stempel van de "Christmas Moments" stempelset met goudkleurige inkt erbij gestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten