Pagina's

zondag 27 februari 2022

Good Times

Vanmorgen weer heerlijk met het zonnetje op mijn rug een kaartje zitten knutselen.


Bijna altijd ga ik - als mijn MoJo op vakantie is - achtergrondjes zitten maken met strookje papier. Niet alleen heerlijk ontspannen om te doen, maar vaak gaan mijn creatieve sapjes daar ook weer van stromen.
Ik heb op mijn hobbytafel dus vaak een hele stapel met strookjes achtergrondjes liggen.
Dus vanmorgen weer een leuke in pasteltinten van de stapel uitgezocht en toen op zoek naar een leuke stempel die ik daarop kon gaan verwerken. Mijn keuze viel deze keer op de Digi-stempel "Rowan Fairy" van Whimsy Stamps.
Bijpassende Copic Markers erbij gezocht en lekker even zitten kleuren. Tekst-stempeltje erbij, een ovale stans erbij gezocht die groot genoeg was en het kaartje verder afgemaakt. Tot slot nog een beetje Aqua Shimmer over de vleugeltjes gedaan.

Vind je de "Rowan Fairy" ook leuk, dan kun je haar hier vinden:

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer Janette, leuk die achtergrond met strookjes en dat elfje is een plaatje. Heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd !!!
    Heel leuk bij die strookjes ondergrond !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful creation Janette! I LOVE your background and your colouring on that sweetie is perfect! Another stunner! Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen