Pagina's

zaterdag 19 februari 2022

Some Bunny

Voorjaarskaarten en paaskaarten, ik vind ze superleuk om te maken.


Maar ik heb ook een aantal alleenstaande mannen in mijn kennissenkring en daar maak je toch een iets ander kaartje voor.
Vandaag heb ik voor die gelegenheid "Noah and his bunny Bandit" gebruikt. Ik heb ze gekleurd met Copic Markers. Daarna de afbeelding uit gestanst met de "Zig Zag Rectangles" stansen, foam eronder en op een designpapiertje uit het paperpad "Cosmis" geplakt. En je snapt het al, alles is van Whimsy Stamps 😀😉

Vind je "Noah and his bunny Bandit" ook leuk, dan kun je hem hier vinden:

2 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje en al je andere kaarten zijn ook heel erg leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love that image and paper combo Janette, SO cool! This is a gorgeous creation hun. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen