Pagina's

zondag 16 oktober 2022

Baby it's cold outside

Een tijdje terug kwam ik het idee van deze Diamond Z-Fold Slimline Card tegen. En de dame die hem gemaakt had (Karen Aicken) had er zelfs een YouTube fimpje van gemaakt (link onderaan deze post).
Dus vandaag maar eens een poging gedaan om hem na te maken.


Het papier dat ik gebruikt heb komt van mijn "restjes stapel" en dat is best een hele grote stapel, maar het zijn allemaal losse vellen. Vaak de laatste uit een blok ofzoiets. Dus van welk merk het is: geen idee. Maar ik had nog 1 scrapvel en dat was precies voldoende voor deze kaart.


De plaatjes zijn uit een papierblokje van Decotime. En ik vond dat toch niet echt leuk om te doen, die kant en klare kaarten. Maar sommige plaatjes die erbij zaten waren wel leuk, dus dat is dan zonde om ze niet te gebruiken.

Al met al even lekker bezig geweest met plakken en knippen en weer een kerstkaart voor in de bak.

Als je deze kaart ook een keer wil maken, hier staat het filmpje van Karen Aicken:

1 opmerking:

  1. Heel leuk , maar net als ik ....kant en klaar is toch minder leuk om mee te werken...
    Soms koop je toch zoiets of het zit in het laatste gedeelte , net niet gezien.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen