Pagina's

zondag 23 oktober 2022

Hey There

Ik heb eindelijk alle dozen van mijn hobby kamer uitgepakt en alles een plekje gegeven. Waarschijnlijk verander ik dat nog 100x omdat het toch niet op een logische plek staat, maar goed, alles is uit de dozen en ik kan weer wat gaan doen zonder dat ik eerst op zoek moet naar iets.


En tijdens het uitpakken kwam ik natuurlijk heel veel PHD (Projects Half Done) werkjes tegen (welke knutselaar heeft dat nou niet). Dus vandaag eerst maar eens begonnen om die stapel ietwat weg te werken.

Het schattige vosje is van Arte&Carta di KiaB en heb ik gekleurd met Copic Markers. Achtergrondje met strookjes papier gemaakt. De ovale stansen zijn van Spellbinders en de tekst is een stans van A Pocket full of Happiness. En om het geheel af te maken nog een paar Nuvo Drops erbij gedaan.

2 opmerkingen:

  1. Super leuk !!!
    Ik ben tegenwoordig ook wel van de weggooi !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om zo door je spulletjes te struinen en weer vanalles tegen te komen. Dit kaartje is super met die mooie herfstkleuren en dat schattige vosje!

    BeantwoordenVerwijderen