Pagina's

zaterdag 25 februari 2023

Hello There

En toen was de maand februari ook al weer bijna om. Als ik dan nog een keer mee wil doen met challenge  #9 van Kendra mag ik nog wel even doorwerken dit weekend. Gelukkig had ik wel een heerlijk rustig knutsel weekend ingepland, dus ik heb goede hoop dat ik alle 15 kaarten op tijd klaar heb 😊


Dus eerst met sketch #10 aan de slag. Het design-papier van Stampin'Up! heeft aan de ene kant hartjes en aan de andere kant streepjes, ik hoefde dus niet allemaal kaarten met hartjes te maken. Voor deze sketch heb ik het papier omgedraaid. De grote tekst-stans is van Picket Fence en het leuke stempeltje is van C.C. Design.


Voor sketch #11 heb ik ook weer de streepjes-kant gebruikt met een stempeltje van Clearly Besotted en een tekst-stans van CardDeco. Beide kaarten uiteraard voorzien van Nuvo Drops.

1 opmerking: