Pagina's

zaterdag 18 februari 2023

Something Beautiful

Gisteravond bedacht ik me dat het wel weer eens tijd werd om aan challenges mee te doen.


Niet om te winnen (alhoewel dat natuurlijk ook altijd erg leuk is), maar meer om een startpunt te hebben om een kaartje te maken. 
En het idee van deze kaart zat al in mijn hoofd toen ik de Gnome Artist van Stamping Bella zag bij de release. Dus toen ik de challenge bij Inkspirational zag (Use Stencils) was de keuze niet zo moeilijk 😉
Het stencil is van MFT en ik heb inkten van Altenew gebruikt. De Gnome heb ik met Copic Markers ingekleurd en het tekst-stempeltje is van Colorado Craft Company. Tot slot nog een paar Nuvo Drops erbij gedaan (zou dat door kunnen gaan voor spetters? 😁)

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Inkspirational Challenges: #283 Use Stencils

1 opmerking:

  1. What a super cute card! I love your little gnome artist and that rainbow background is stunning, so well made. Thank you for joining us at Inkspirational Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen