Pagina's

zondag 22 oktober 2023

Happy Halloween

Vandaag eerst maar de kaarten afgemaakt waar ik gister al aan begonnen was.


Natalia Szrejder had op haar facebookgroep (Natalia's doodles & sketches) namelijk deze freebee van dit schattige heksje gedeeld. En ik kon het natuurlijk niet laten om daar 2 kaartjes mee te maken.


Dus achtergrondjes gemaakt met behulp van Easy Strips Maps van Taylored Expressions en de heksjes in bijpassende kleurtjes met Copic Markers ingekleurd.


De Happy stans is van Whimsy Stamps en heb ik 3x uit gestanst en op elkaar geplakt. En toen vond ik nog een schatting klein Halloween stempeltje in een zakje waar geen naam op stond 😑. Tot slot nog een ovaaltje gestanst uit Pearlescent Vellum achter mijn heksje geplakt zodat hij niet weg valt tegen de drukke achtergrond en een paar plakparels uit de voorraadkast erbij,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten