Pagina's

zondag 8 oktober 2023

Warm Winter Wishes

Op facebook (of Instagram, dat kan ook) zag ik dat The Paper Shelter nu ook digitale kleurboeken verkoop. En de afbeeldingen die ik voorbij zag komen zagen er wel heel erg leuk uit.


Dus heb ik mezelf het "Christmas Elves" kleurboek maar kado gedaan. 
Nu moet je die kleurplaten natuurlijk gewoon op een heel vel printen om te kleuren, maar ik bedacht me dat als ik hem kleiner printte ik de afbeelding mooi kon gebruiken voor een kerstkaart.
Wat ik me alleen niet gerealiseerd had was dat de schaduwen er bij die kleurplaten ook al allemaal op staan. En als je dat dan verkleint blijft er weinig over om zelf met schaduwen te spelen.
Dus heb ik de afbeelding gewoon maar van kleur voorzien, uit gestanst met een stans van Simon Says Stamp en op rood cardstock gemat. Tot slot een tekst-stempeltje van Crafters Companion erbij.

1 opmerking: