Pagina's

zaterdag 1 september 2012

Zoetigheid in 3-D

Ik kon met deze kaart mooi een aantal van mijn nieuwe aanwinsten verwerken.

Mallen zijn van Leane Creatief (vierkant) en Crealies (borders)
Het knipvel is van Yvonne Creations.
Op de foto lijkt het oplegvelletje zwart, maar irl is het donker bruin.
De achtergrond in het vierkant heb ik zelf gemaakt met de Te Gekke Krijtjes (zie www.tegek.nu ) en een stempel met zo'n heerlijke onleesbare geschreven tekst met Distress inkt Walnut Stain.
Lint heb ik vorig jaar op een kerstmarkt gescoort
Goude stickers met markers rood gekleurd.
En dan nog een paar plak Rhinestones en toen was hij wel af dacht ik,

Deze kaart doet mee aan:
Nadia's Challenge #38: zoetigheid in 3-D
( http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ )

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaaktJanette prachtig met dat rood en zwart.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de tekst aangepast, want het is bruin papier in plaats van zwart.

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen