Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Vlinder

Vandaag heb ik met de Flake's van Indigoblu gespeeld en deze kaart gemaakt.
Ik had op een beurs gezien dat ze de Flake's gestempeld hadden op acetate, dus dat heb ik thuis ook geprobeerd. En ik moet zeggen, voor een eerste poging ben ik best tevreden.
Ik heb er nog geen tekst bij gezet, want deze kaart kan voor beterschap, verjaardag, zomaar of verzin nog maar een reden. De tekst komt erbij als ik hem ga versturen.
De stans is van Elisabeth Craft Design en verder nog craft papier, meer smaken heb ik niet vandaag.
Wel nog even een foto van de kaart vanuit een andere hoek.
Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Hobby Vision: #27 Vlinders
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/ )

1 opmerking:

  1. Mooie kaart Janette! Leuk gestoeid mer de flakes. Als je wilt kun je met deze kaart meedoen bij Creative Cutting Challenges (dit keer is het onderwerp Kraft en je hebt minimaal een stans gebruikt).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen