Pagina's

donderdag 3 juli 2014

Snookums

Deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen:


Ik heb 2 collega's die allebei afgelopen maandag vader zijn geworden van een zoon. Hoe kienen ze het uit. Echter de een keurig op tijd en de ander 3 weken te vroeg.
Dus moest ik aan de geboortekaartjes.
Twee dezelfde maar toch anders.

De stempel is van Stamping Bella (Snookums), de tekst van Pooh zit bij de stempel.
Ik heb gestempeld op fluweelkarton. Het blauwe randje is gedaan met Distress inkt en de stempel is ingekleurd met Copic Markers.

Deze kaarten doen mee bij de volgende challenges:
Copic Marker Europe: #30 Welcome baby
Cardz 4 Guyz: #25 Welcome baby Boy
Oldie but a Goodie: Baby

5 opmerkingen:

  1. Such an adorable card and image. I love the CAS style of this. A wonderful sentiment too. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Guyz. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende babykaarten!! Je kan een wedstrijd doen zoek de verschillen, want ik zie ze niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je er op klikt wordt de foto groter en zie je dat de ene een blauwe broek aan heeft en de andere een groene :-)

      Verwijderen
  3. 2 lieve kaartjes, ik moest ook goed kijken om de verschillen te zien ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A gorgeous CAS design and a really sweet design.

    Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen