Pagina's

zaterdag 27 september 2014

Shaker Christmas

Ik heb een Shaker-kerstkaartje voor vandaag.
De stempel (van Wild Rose Studio's) heb ik ingekleurd tijdens de kleurworkshop bij Doe@Ding, alleen is de originele stempel met 3 beren. De 3e beer was echter in de verkeerde kleur, dus die heb ik eraf geknipt.
Het papier en de sneeuwvlokstansen zijn van Joy!.
De sneeuwrand onder de beren heb ik met Liquid Applique gemaakt. De bontrand op de mutsen heb ik met Flowersoft gemaakt.
Achter het Acetatevenster (gemaakt met een stans van MFT: Blueprints 19) zit ook flowersoft en sneeuwvlokken van acetate.
Verder nog een paar plakparels uit de voorraadkast.
Ik heb gekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Winter Wonderland: Layer it up
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart!! Leuk die 2 ijsberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Janette!
    Groetje, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi, this is a great Christmas card! Thanks for joining in our lots of layers challenge at Winter Wonderland this week!
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen