Pagina's

vrijdag 17 april 2015

# Selfie

Deze kaart is in de prijzen gevallen in de facebookgroep.
Little Miss Muffet Challenges
Vandaag een tienerkaart.
Nog moeilijker dan mannenkaarten vind ik kaarten voor tieners. Maar deze stempels van C.C. Design (Roberto Rascall) zijn daar echt ideaal voor. De tekststempels zijn ook van C.C. Design.
Het papier is uit een paperpad van Tilda.
De stans is van Spellbinders.
Ik heb gekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:
Little Miss Muffet: #109 Anything Goes
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.nl/ )
Addicted to Stamps: #102 Girly but no Pink
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ )
Friday Sketch Challenge: sketch #92
http://fridaysketchchallenge.blogspot.nl/ )

7 opmerkingen:

  1. Hoi Janette, daar kan ik je een hand in geven. Ik vind tienerkaarten ook erg lastig. Het is snel te kinderachtig of te ouwbollig. Dat kan ik geen van beide zeggen van deze supergave tienerkaart. Leuk afdrukje, mooi ingekleurd maar het allergaafst vind ik toch wel de leuke tekstjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ps..dank je voor je deelname bij Addicted to Stamps .
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very fun girly card! Thanks so much for joining the Anything Goes challenge at Little Miss Muffet Stamps! *Dawn*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tienerkaarten zijn zeker ook lastig - net zoals Miranda zegt. Maar deze is erg leuk geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, just love the image and papers. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Janette,
    mooi kaartje opzet geslaagd
    bedankt om mee te doen bij fsc
    grtjs Lisbeth
    DT-FSC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lovely card!
    Thanks for playing with us at addicted to stamps challenge
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen