Pagina's

donderdag 21 mei 2015

For You

Vandaag een zomaar kaartje.
Bij de lift challenge was de opdracht om paneel van watercolor achter een uitgestanst figuur te plaatsen. Nou zoiets had ik nog nooit gedaan. En ik hou ervan om dingen te proberen die ik nog nooit gedaan heb :-)
De stans is van Memory Box (maar dat kan ook Poppy Stamps zijn) en de gebruikte kleurtjes zijn Distress inkt. De tekst-stempel is van Joy!

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Lift Challenge: #86
http://liftchallenge.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je link...Ga alles eens op mijn gemak bekijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De kleurverdeling heb je ook zo mooi gedaan. Toffe lift, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mooi is deze kaart geworden... heb m gelijk maar ff gepint:)))
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende lift, mooie stans uitgekozen en heel mooie kleurverdeling! Fijn dat je werd geïnspireerd om weer iets nieuws te doen, leuk! Dank voor je deelname, Janette!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie, stijlvolle uitvoering Janette, ik ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen