Pagina's

maandag 23 november 2015

Even iets anders tussendoor

Eigenlijk moet ik natuurlijk volop aan de bak met de kerstkaarten, maar ik had afgelopen zaterdag bij Doe@Ding zulke leuke nieuwe stempels gescoort, dat ik even twee kaartjes "tussendoor" heb gemaakt.
Beide stempels zijn van Whipper Snapper Designs. En bij beide heb ik de achtergrond met de E-brusher gemaakt. Ik ben nog zoekende naar de juiste kleurcombinaties enzo, maar het lukt al aardig.
De afbeelding van deze kaart is totaal buiten mijn "comfortzone" ik ben helemaal niet van dat moderne. Maar af en toe vind ik het ook wel heerlijk om dat onverwachte te doen. Ik wilde de bloemen niet te druk maken dus ik heb ze allemaal in de R-serie van Copic gekleurd.
Dit Cute stempeltje is meer mijn ding. Ik vind dit muisje zo schattig ☺ Doordat het blauw van de lucht hier wat lichter is lijkt dit kaartje ook wel zonniger dan het kaartje erboven.
Ik heb me in ieder geval weer heerlijk vermaakt met mijn tussendoortje en ga nu weer snel aan de kerstkaarten, want ik ben er nog lang niet.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je tussendoortjes super leuk !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh... these are super cute cards! Love the backgrounds and the sweet images.

    BeantwoordenVerwijderen