Pagina's

maandag 4 april 2016

Gefeliciteerd

Vandaag een verjaardagskaart.
Bij de vorige challenge van IndigoBlu was mijn kaart in de Top 3 beland. Hierdoor mocht ik voor deze challenge Gastdesigner zijn in de reminders post. De challenge is erg makkelijk. Men neme een stempel van IndigoBlu en maken een projectje met de kleuren Roze, Geel en Groen. Hoe makkelijk wil je het hebben. Toch moest ik even op mijn hoofd krabben. Ik heb -nog- niet heel veel stempels van IndigoBlu, en bij de opgaaf van de kleuren denk ik gelijk aan bloemen. Maar dat dachten de andere DT leden ook en eigenlijk wil je dan toch ook iets origineels maken.
Uiteindelijk toch voor deze close-up stempel van Colour me - Daisy gekozen. Ik heb de bloem ingekleurd met Copic Markers. Toen heb ik een embossingfolder van Marianne Design genomen en deze be-inkt met Bundled Saga distress inkt. De vierkante stempel rond uitgeknipt en verhoogd in de cirkel geplakt. Nog een tekst erbij uitgestanst van Crealies (denk ik).

Ga even lekker op het blog van IndigoBlu kijken wat de andere dames hebben gemaakt:
http://indigoblublogchallenge.blogspot.com/2016/04/march-challenge-reminder-yellow-pink.html

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janette,

    Ik merk dat het al een poosje geleden is dat ik reacties achtergelaten heb, want ik zie weer veel mooie nieuwe creaties van je staan. En ook zo verschillend, genieten!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie creatie !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen