Pagina's

dinsdag 30 augustus 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien op het blog van Kleuren met Potloden.


Het kleuren van deze prachtige stempel van The Ton (Happiest of Peonies) heeft in totaal 4 weken geduurd. Ik ben er mee begonnen op 2 augustus ☺
Ik heb er niet de hele tijd aan gekleurd hoor, soms deed ik andere dingen tussendoor. En met dat warme weer doe je ook vrij weinig (al die zweetdruppel op je papier). Maar over het algemeen heb ik er bijna elke dag, zo voor het slapen gaan, wel een half uurtje aan gekleurd. Even relaxen en mijn hoofd leeg maken voor het slapen gaan.
Ik ben zelf heel erg blij met het resultaat.
De tekst-stempel is van Crealies en de gebruikte stansen zijn van MFT.

Ik heb gekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden en dit zijn mijn gebruikte kleurnummers:

Bloemen: 157 + 125 + 123 + 128 + 129 + 101
Meeldraden: 109
Bladeren: 278 + 167 + 266
Achtergrond/schaduw: 149 + 266 + 170 + 205 + 105 + 103

3 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi! Een prachtig resultaat heb je bereikt met het vele uren kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap resultaat. Kleur je op bepaald papier? Je kleuren zijn zo intens en toch zacht. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik schreef het al op het Kleuren met Potlodenblog: deze kaart is schitterend! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen