Pagina's

donderdag 17 november 2016

Winterwonderland

Vanavond heb ik lekker met inkt zitten spelen en een winter landschap gemaakt.


De stempel is van Penny Black. En dit soort stempels van Penny Black zijn er al langer, maar vroeger liep ik daar met een grote boog omheen. Ik had geen idee wat ik er mee moest. Maar nu ik de MISTI heb is dat een heel ander verhaal geworden ☺.
Ik heb de stempel met Distress-markers direct op de stempel gekleurd en toen op Neenah (80lbs) papier afgedrukt. Om een mooie afdruk te krijgen moet je diverse laagjes over elkaar stempelen en daarbij heb ik GEEN water gebruikt, alleen de inkt uit de markers.
Toen heb ik de afdruk aan de lucht laten drogen (ben even koffie gaan drinken) en heb ik als laatste laag Versamark gestempeld en vervolgens clear embossingpoeder erover heen gestrooid. Daarna kon ik de duinheuvel en de lucht met distress inkt maken.
De sterren (of sneeuwvlokken, net wat je fantasie je ingeeft) heb ik met een witte gelpen gemaakt. Hierna met 2 mm foam op een donkerblauwe kaart gemat en vervolgens op de witte basiskaart (ook van Neenah (110lbs)) geplakt.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi zo de lucht in verschillende kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk een schitterende kaart, wat een mooie lucht!

    BeantwoordenVerwijderen