Pagina's

zondag 22 januari 2017

Jij bent gewoon speciaal

Vanmorgen heb ik 2 kaartjes afgemaakt waar ik gister al aan begonnen was.
Ik was gister namelijk samen met mijn moeder naar de Cropdag bij Doe@Ding. Je mag dan altijd gewoon gezellig doen waar je zin in hebt, maar Angela van Dorp maakt altijd een paar voorbeeldkaartjes die je na kan maken. Alle stansen en stempels heeft ze dan ook mee.
Alleen de kaarten van Angela zijn altijd IenieMienie (haar vierkante kaarten zijn 10x10cm), dus ik begin dan altijd met de kaarten "op te blazen" naar het maatje dat ik prettig vind (vierkant 14x14 cm en rechthoek 14x11cm). En het was nogal druk bij de "stanstafel" dus heb ik bij bovenstaand kaartje "Jij bent" gestempeld met de nieuwe letterstempels van MFT in plaats van -wat Angela gedaan had- de lettertjes uitgestanst.
Dit is de binnenkant van de uiltjes kaart.
En dit kaartje heb ik vanmorgen afgemaakt. Ik wilde graag de Ottertjes van MFT erop en die had Angela niet mee, maar had ik thuis wel 😉
Even kijken, wat heb ik verder nog gebruikt. De bloemenstansjes zijn volgens mij van ECD, de takjes en krullen weet ik niet en de rest van de stansen zijn van MFT.
De stempels dus van MFT en van Marianne Design. Het papier komt ook uit een papierblokje van Marianne. En de embossingmal is ook van Marianne.

5 opmerkingen:

  1. Super leuk en ook mooi van kleur !
    In ben ook niet van de 10x10, te klein !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaartjes Janette! Ik ben ook niet van de kleine kaartjes, bij mij zijn de vierkante kaarten meestal 15,2 cm of zelfs 16,5 cm groot ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen