Pagina's

zaterdag 15 april 2017

It's my Birthday

Vandaag heb ik weer een verjaardagskaart aan de voorraad toegevoegd.


Ik heb een Digi uit de april bundel van Teddy Bo gebruikt en deze ingekleurd met Copic Markers.
De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van de Creative Corners en een stempel van Els Brigé. Deze heb ik iets smaller dan de basiskaart afgesneden. Daarna de tekst met een inktpad van Altenew nogmaals gestempeld en uitgestanst. Tevens een strookje kladpapier in dezelfde kleur gemaakt, want van deze kleur had ik natuurlijk geen bijpassend designpapier. Tussen de diverse lagen zit weer foamtape om het een en ander diepte te geven.
Over de button op Bo's shirt en over de gekleurde tekst heb ik nog Wink of Stella gedaan, maar dat is op de foto weer eens niet te zien.

3 opmerkingen: