Pagina's

donderdag 5 oktober 2017

Joy Joy Joy

Vandaag een kaartje die ik al eerder gemaakt heb, maar nog niet heb laten zien.


Ik had deze kaart gemaakt voor op mijn demo-tafel bij de Demo Dagen van Doe@Ding.
De stempel is van Penny Black (Holly Sprig) en ik heb de bladeren met Memento inktpads gekleurd en toen afgedrukt en de tak en de besjes met Tombow Markers ook op de stempel gekleurd en toen afdrukt. Toen ik hem mooi van kleur vond heb ik hem laten drogen en daarna met Wow Clear Sparkle embossingpoeder bewerkt. Zo krijg je niet alleen een mooie glitter op je afdruk, maar de beschermd ook je afbeelding voor het blenden dat je hierna gaat doen. Dus met Maskertape een rechthoek op het papier afgeplakt en toen met de reguliere Distress inkt gesponst. Tekst (ook van Penny Black) erbij gestempeld in het bruin. Foamvel erachter geplakt en op mijn basiskaart geplakt.

2 opmerkingen: