Pagina's

zaterdag 13 januari 2018

Jarige Job

Vandaag maar weer eens een mannen-verjaardagskaart gemaakt.


Ik heb vandaag gezellig samen met knutsel-dinnetjes doorgebracht. Uiteraard wordt er op zo'n dag meer gekletst (en gelachen) dan dat er daadwerkelijk wordt geknutseld, maar het is me toch gelukt om met een "af" projectje naar huis te gaan. Komt misschien ook omdat ik deze stempel van CC Designs van te voren thuis al had ingekleurd met Copic Markers, want ik wilde mijn kist met Markers niet meezeulen. En mijn knutsel-dinnetjes wonen in Spijkenisse, dus ik kon er natuurlijk niet om heen om voor die tijd "even" bij Doe@Ding langs te gaan. Daar vielen natuurlijk heel veel dingetjes in mijn winkelmandje. Een van die leuke dingetjes waren de Paperpads van Pink&Main. Een - voor mij - nieuw merk papier, maar wat een superleuk merk is dat zeg. Ik ben fan!!! Dit papier is dus ook van Pink&Main en paste perfect bij mijn al gekleurde stempel.
Verder nog een stans van MFT gebruikt en de tekst is van Crealies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten