Pagina's

vrijdag 2 februari 2018

Happy Heart Day

En ook voor vandaag heb ik weer een Valentijnskaart om te laten zien. Het lijkt erop dat ik er dit jaar genoeg op tijd klaar heb 😊


Deze keer heb ik een stempel van CC Designs gebruikt en dan getekend door Roberto Rascal. Voor het kleuren heb ik mijn Copic Markers weer tevoorschijn gehaald. Het tekst-stempeltje is van een setje van Lawn Fawn. Het papier van Doodlebug Design. Alle gebruikte stansen zijn van MFT en de rode hartjes zijn van studio Katia. En die heb ik geloof ik dit jaar op AL mijn valentijnskaarten geplakt en het zakje zit nog steeds voor de helft vol 😍

3 opmerkingen:

  1. Wat een grappig afdrukje Janette, zou hij zichzelf raak geschoten hebben? Mooi ingekleurd en een gave kaart mee gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje weer janet, met vrolijke kleuren....
    groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke kaart erbij !!!!!
    Top !

    BeantwoordenVerwijderen