Pagina's

dinsdag 24 april 2018

Welkom op de wereld

Deze kaart heeft de challenge gewonnen, hoe leuk is dat 😁
Vanavond een geboortekaartje zitten knutselen.


Want een collega-tje vroeg om een CAS geboortekaartje, maar ze wist ook nog niet wat het ging worden. En ik heb uiteraard geantwoord dat ik die had en dat ik hem morgen mee zou nemen 😉
Dat werd dus overduidelijk een geboortekaartje ZONDER roze of blauw.
Ik heb deze stempel van Whipper Snapper ingekleurd met Copic Markers, de tekst is een stempel van Crealies en het Gingham papier is van Lawn Fawn.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Dutch Card Lovers: #290 een geboortekaartje in Clean and Simple stijl
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kaart !
    Hou hier wel van !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ‘m enig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave stamepl en super mooi ingekleurd. Ik vindt hem geweldig!! ;)
    Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig geboortekaartje!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen