Pagina's

woensdag 6 februari 2019

Knuffel

Vanavond weer een kaartje afgemaakt waar ik een tijdje geleden al aan begonnen was.


Ik heb me voor dit jaar voorgenomen om voortaan ook regelmatig iets met een stempel of een stans te doen die op mijn stapeltje "nieuw en nog niet gebruikt" ligt. Dat was ook deze katoenstempel (Cotton Comfort) van Altenew. En hij lag ook al geruime tijd op dat stapeltje.
Dus de stempel met versafine op Neenah Desert Storm gestempeld en ingekleurd met de Luminance potloden van Caran d'Ache. Ik had expres de stempels in mijn Misti laten zitten, want van het kleuren met potloden worden de lijntje altijd een beetje vaag. En dat vind ik niet mooi. Dus na het kleuren nog een keer gestempeld met Versafine Clair.
Tekst-stempel van Joy! erbij gestempeld, foam eronder geplakt, op wit gemat en toen op de basiskaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten