Pagina's

zaterdag 27 juli 2019

Beelieve

Afgelopen week heb ik op mijn werk tijdens de lunchpauze af en toe weer even kunnen kleuren.


Ik heb deze keer de bijtjes van de Bee Happy stempelset van Simon Says gebruikt en ik heb ze gekleurd met Copic Markers.
Vandaag heb ik uit het papier blokje van Honey Bee (die in de Card-Kit van juli van Simon Says zat) 4 leuke velletjes uitgezocht en daarmee 4 achtergrondjes gemaakt.
Ik had van de week 2 bijtjes ingekleurd, dus vandaag heb ik met 2 van die achtergrondjes kaarten gemaakt. Over de vleugels van de bijtjes zit nog Wink of Stella en de dewdrops zijn uit de voorraadkast.
De tekst is van dezelfde stempelset en omdat ik mijn papier op donkergrijs cardstock had gemat, heb ik de tekst ook in donkergrijs gestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten