Pagina's

vrijdag 9 augustus 2019

Hello (again)

Vanmiddag weer een keer even lekker zitten stempelen.


Ik heb deze keer de "Butterfly Love" Turnabout stempel van Concord&9th gebruikt. Ik heb hem 4x gestempeld en daarvoor heb ik de inkten van Altenew gebruikt, gewoon omdat Altenew 4 opvolgende tinten in een setje heeft en je zo dus niet uit hoeft te vogelen welke kleuren je moet pakken. Voor de achtergrond heb ik de warme grijstinten gebruikt.
Vervolgens de grote vlinder die in de stempelset zit met Versamark gestempeld en toen met Bonding Powder bewerkt. Een velletje regenboog Decofoil van Thermoweb erop gelegd en door mijn lamineermachine gehaald. Ik had gelijk met de stempel ook de bijpassende stansset gekocht, dus kon ik de vlinder mooi uitstansen en met warm grijs cardstock het lijfje stansen. Vleugels iets gebold en foam eronder (zodat ze ook bol blijven in de post).
Tot slot de Hello stans van Crafters Companion, de fijne letters uit hetzelfde warme grijze cardstock gestanst en de schaduwrand uit Platinum Vellum van Grafix, waardoor het wat beter af steekt tegen de achtergrond.
Als laatste mijn kaartje gemat op warm grijs cardstock en op mijn basiskaart geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten