Pagina's

woensdag 8 januari 2020

A Good Day

Ik zit weer volledig in de kleur-mood ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‰


Maar voordat ik aan een nieuwe stempel mocht beginnen moest ik van mezelf eerst eentje van mijn "half-affe" stapeltje afmaken.
En voor die opdracht heb ik gekozen voor deze "Sunflower" stempel van Whimsy Stamps. Ik ben begonnen aan deze stempel tijdens de Copic Bootcamp van 2018. En we gebruikte de stempel om de bladeren te oefenen. Die vond ik zo goed gelukt dat ik de bloem zelf niet tijdens de les wilde afraffelen, maar op mijn gemakje thuis wilde kleuren. En zie hier, bijna 1,5 jaar later, is hij toch af gekomen. En dit is dan zo'n afbeelding waar je naar kijkt en dan denkt: Mennn wat is hij goed gelukt!!! Ik laat hem voorlopig dus ook nog mooi op mijn kaartendisplay thuis staan voordat ik hem ga versturen (als dat ooit gebeurd ๐Ÿ˜‰)
Maar goed, de kaart. De stempel is dus van Whimsy Stamps. Ik heb gekleurd met Copic Markers. De tekst-stempel is van Pink Fresh Studios. De gebruikte stans is van Penny Black en het design papier is van Authentique.

Mocht je de stempel willen hebben, dan kun je op het plaatje klikken:



1 opmerking:

  1. Gaaf hรจ? Als het helemaal lukt? Hij is inderdaad prachtig geworden. Ik zou er ook lekker zelf een tijd van genieten. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen