Pagina's

vrijdag 27 maart 2020

Jij verdient vandaag een knuffel

Vanmiddag heb ik weer een paar knuffelkaarten zitten maken.


En nadat ik de foto gemaakt had ben ik eerst even naar het bejaardenhuis gelopen. Dat zit bij mij 500 meter verderop. Even in het zonnetje, even een frisse neus. Ik heb bij het bejaardenhuis 40 kaarten afgegeven om uit te delen aan bewoners die niet vaak post krijgen. Ze waren er erg blij mee! En dat was nu precies de bedoeling 😊

Over de kaart. Ik heb de Prismatic Triangle stansen van Birch Press Design gebruikt en de 3 verschillende stansen ook uit 3 verschillende kleurtjes blauw gestanst. Op deze manier kon ik er 6 kaarten mee maken. De uit gestanste delen heb ik vervolgens op een oplegkaartje geplakt en die had ik weer uit gestanst met de Wonky Stitche Rectangles stans van Whimsy Stamps. Dunne foam eronder en op mijn basiskaart geplakt. Op de voorkant deze keer een stempel van Anna Gretha Design en aan de binnenkant de stempel van Crealies.

1 opmerking:

  1. Striking design hun and it's so gorgeous of you to take cards to your local retirement home, it will lift the residents spirits for sure! Take care and stay well out there still working hun. I wish you a little bubble of protection around you during this time. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen