Pagina's

dinsdag 29 september 2020

Same but different

Ik ben gek op kaart-challenges. Niet om iets te winnen (al is dat natuurlijk wel leuk 😉), maar als startpunt om een kaart te maken.


Ik had al in gedachten om met de Mojo Monday sketch #546 een kaart te maken, en toen Kristie Marcotte weer een kaart challenge had om 3 dezelfde kaarten, maar dan verschillend te maken, heb ik deze twee gecombineerd.
De cirkel in deze sketch heeft een diameter van 2,5" dus ik moest eerst op zoek naar stempeltjes die een beetje deze grootte hadden. En die vond ik bij de stempels van CC Designs.
Vervolgens op zoek naar papier dat een beetje bij elkaar past. En dat vond ik weer op restjes Pion papier (gelukkig zat het strookje met de naam erop er nog aan, anders had ik echt geen idee gehad van welk merk dit papier was). Ik had nog 3 halve scrapvellen, perfect voor mijn serie.
Dus toen met mijn (schone) Copic Markers lekker zitten kleuren en de kaarten in elkaar gezet. Ik heb alleen nog een paar Nuvo Drops toegevoegd en hier en daar wat Wink of Stella. Het tekst-stempeltje is van Crealies. 

Superleuk om te doen. En als ik het vierkantje ietsiepietsie kleiner maak, dan kan ik zo'n serie nog een keer maken met papier uit een 6x6" paperpad.
Dit is de sketch van Mojo Monday

2 opmerkingen: